Dinamičan i ciljno orjentisan poslovni sistem Sani Group danas je savremena kompanija utemeljena na tradicionalnim vrednostima i znanjima. Neformalno ustrojena kao holding, kompanija danas upošljava preko 600 zaposlenih kroz različite privredne subjekte i poslovna usmerenja.
Prepoznatljiva po svom retail brendu Sani Optik, najvećoj srpskoj mreži optika sa centrima za vid i sluh, ali i po uslugama međunarodnog transporta i špedicije, kompanija nastavlja da ispunjava svoju misiju kroz nove poslovne izazove: servisni centar vozila i od nedavno gastronomske usluge i tržište nekretnina.
Sani Group obuhvata dva pravna lica u Srbiji: korporativni brend Sani Group DOO Šabac pod kojim poslujemo u oblastima međunarodnog transporta, proizvodnje i prometa medicinskih sredstava, gastronomskih usluga – restoranski brend „Grupa“ i servisnih usluga za vozila, i retail brend Sani Optik DOO Beograd sa najvećim brojem specijalizovanih prodavnica za promet medicinskih sredstava u zemlji i specijalističke oftalmološke ordinacije – brend Sani Oftalmologija.
Sani Group poseduje kompanije u Republici Srpskoj, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji pod nazivom „Sani Optik“ i „Sani Optik 1952“.
Kupcima u Srbiji i Republici Srpskoj dostupni smo kroz mrežu od 73 optike sa centrima za vid i sluh. Ujednačenim kvalitetom usluge i izuzetnim proizvodima gradimo tržište optike i slušnih aparata u Srbiji i zemljama u kojima poslujemo, prvenstveno vodeći računa o potrebama naših korisnika.
Odgovorno poslovanje i poverenje koje nam ukazuju klijenti i poslovni partneri osnov su poslovne filozofije. Ovo opredeljenje potvrđuju dugogodišnja partnerstva sa institucijama zdravstvenog sistema, brojnim poslovnim sistemima, velikim inostranim kompanijama , našim zaposlenima i kupcima.
Svakodnevno poslujemo trudeći se da budemo bolji. U komunikaciji sa klijentima ispituje se ne samo kvalitet proizvoda, već i njihovo zadovoljstvo pruženim uslugama i dobrodošlicom u maloprodajnim objektima.
Zadovoljstvo korisnika proizvodima i uslugama, zadovoljstvo poslovnih partnera zajedničkim poslovanjem i zadovoljstvo šire društvene zajednice kompanijskim doprinosom – temelj su našeg poslovanja.
Znanje, poštovanje standarda i objektivno sagledavanje problema omogućavaju nam da poslujemo boje, te da se značajna sredstva usmeravaju u edukaciju zaposlenih i njihovo osnaživanje u kvalitativnom smislu.
U prilog opredeljenosti ka stalnom unapređenju kvaliteta kompanija Sani Group je odabrala normu ISO 9001 za temelj upravljanja kvalitetom.
Briga o ekonomskom aspektu poslovanja ne isključuje društvenu odgovornost kompanije. Stoga se u kompaniji Sani Group vodi računa o zadovoljenju potreba svih interesnih grupa.
Kako je jedna od primarnih delatnosti kompanije promet medicinskim sredstvima, trudimo se da usvajanjem evropskih standarda brinemo o sredini u kojoj poslujemo, strogo pazeći na održivost ekološke politike.
Odnos sa poslovnim partnerima, kupcima/dobavljačima gradimo na principima međusobnog uvažavanja u smislu doslednog pridržavanja svih dogovorenih uslova saradnje. Poštovanje obaveze redovnog izmirivanja finansijskih obaveza u kompaniji Sani Group nije uslovljeno isključivo zakonskim normama, već odgovornim odnosom prema poslu, delatnosti i poslovnim partnerima.
Za poslovnu filozofiju koja u temeljima ima postulate društvene odgovornosti, kompanija je dva puta nagrađena Nacionalnom nagradom za društveno odgovorno poslovanje (druga nagrada i četvrta nagrada ) Privredne komore Srbije. Nagrada se odnosila na implementaciju i realizaciju projekta besplatne provere vida i sluha.
Zavirite u dubinu naše kompanije kroz ekskluzivnu emisiju koju je kreirala televizija AS. Otkrijte tajne, izazove i uspehe koji čine našu priču posebnom. Kliknite na sliku ispod i doživite naš svet iz drugačije perspektive.
Sani Group © 2024
Developed by Mon Studio